Uitstekende service & support

Als Value Added Distributeur staat Trend-IT zelf in voor alle diensten gerelateerd aan de door ons aangeboden producten.
Dit gaat van telefonische assistentie over remote ondersteuning tot on-site interventies.

Installatie

We bieden on-site installatiediensten met voorbereidend bezoek, samen met de bevoegde mensen en verantwoordelijken.

Telefonische en e-mailassistentie

Tijdens de kantooruren staan onze medewerkers u telefonisch en via e-mail te woord om vragen en problemen te bespreken.

Remote ondersteuning

Via remote support tools (Teamviewer, VPN,…) connecteren we vanop afstand om hulp te bieden en eventuele problemen te analyseren en op te lossen.

Onderhoudscontracten

Op door ons geleverde hardware kunt u een onderhoudscontract afsluiten, met inbegrip van het recht op on-site interventie (“Next Business Day”).

Onderhoudscontracten bij software geven recht op support (telefonisch/remote) en software updates.

Opleiding

Onze goed opgeleide medewerkers beschikken allen over de nodige kennis om u wegwijs te maken in onze producten. Bij nieuwe installaties worden meestal opleidingen op maat georganiseerd, specifiek aangepast aan uw noden.

Coachingscontracten

Soms kan het interessant zijn om te beschikken over een budget aan uren voor dienstenprestaties. Onze vooraf betaalde coachingscontracten geven u recht op een aantal uren ondersteuning naar keuze (bijvoorbeeld voor opleiding, ondersteuning, remote software upgrades).

Als u zich inschrijft op onze nieuwsbrief, dan gaat u automatisch akkoord met onze privacy policy.